Odabrana je najbolja HR praksa! Human Driven Reshape nagrada otišla je u ruke OTP banke

U petak, 08. jula u hotelu Crystal kompanija ManpowerGroup, nosilac projekta Human Driven Reshape, organizovala je koktel veče i dodelu nagrada za najbolju HR praksu 2022. 

Projekat #HumanDrivenReshape smo pokrenuli u martu sa ciljem da se odabere najinovativnija HR praksa koja se ogleda u vrednosti za zaposlene, drušvo i kompaniju i održiva je. 

U finalu takmičenja kao najperspektivnije HR prakse, po mišljenju stručnog žirija, izdvojili su se programi: 

Proces izbora za najbolju HR praksu, podržala je i LinkedIn zajednica svojim glasovima. 

Prisutne je ispred kompanije ManpowerGroup pozdravio Aleksandar Plavšin, Head of Marketing&Communications: „U svetu profesionalaca i suština i forme su važne. Kada pričamo o suštini, ono što je zajedničko svima nama, to je da ovim projektom, našim snagama i konkretnim delovanjem podižemo kvalitet lokalnog tržišta rada. To je odgovornost svakog svesnog pojedinca, ali i svakog pravnog lica koje posluje sa svrhom.“ 

 Nagradu je ispred OTP banke preuzela Iva Terzić, HR Business Partner: 

 „Drago nam je što je prepoznata vrednost našeg BFF programa zahvaljujući kojem smo razvili kulturu dijaloga i saradnje. Dodatno, ovaj program je doprineo boljem razumevanju potreba zaposlenih nakon integracije dva velika sistema sa različitim korporativnim kulturama. Ovo priznanje nas dodatno motiviše da nastavimo da inoviramo, a posebno nas raduje što je naš projekat prepoznat i od strane HR, a i šire biznis zajednice. Zahvaljujemo se svima koji su glasali za nas.“ 

BFF program OTP banka Srbija je osmišljen sa ciljem da osnaži međusobnu komunikaciju i saradnju u organizaciji, poveća razumevanje, građenje poverenja koje rezultira efikasnošću procesa i usmerenosti na klijenta. Nakon zahtevnog procesa integracije, približavanje različitih kulture i unapređenje procesa, odnosno potreba za stabilizacijom i pokret ka inovaciji i transformaciji, je ono što donosi vrednost kompaniji.

BFF program je podstakao proces inovacija i doprineo drugačijem razmišljanju i kreiranju predloga različitih društveno odgovornih inicijativa, a vrednost za društvo se ogleda i u kvalitetnijoj usluzi prema klijentima, boljem iskustvu i zaposlenih i klijenta banke. Pažljivo dizajniran i uspešno realizovan poduhvat, BFF razvija kulturu dijaloga i saradnje, doprinosi boljem razumevanja potreba i fokusa na rešenja. Na taj način postižu se sjajni rezultati u lepšoj atmosferi i kroz bolje iskustvo zaposlenih. 

U nastavku večeri i neformalnom druženju, razmenili smo iskustva, podelili dobre primere i ideje i motivisali se za konstantne inovacije unapređenja u oblasti HR-a. 

Hajde da nastavimo da zajedno budemo mediji dobrih HR vesti!